Home / Retourneren en Klachten

Retourneren en klachten

Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie met betrekking tot het retourneren van een bestelling en het melden van eventuele klachten.

Retourneren

Komt een product toch niet helemaal overeenkomen met de verwachting die je ervan had? Dan kun je product binnen 30 dagen nadat je het ontvangen hebt, aan ons retourneren en het aankoopbedrag terugkrijgen. De kosten voor het retourneren bedragen € 4,95.

Let op! Levensmiddelen zoals paella rijst, bouillons en kruiden kunnen niet geretourneerd worden.

Kosten voor het verzenden van de bestelling worden alleen terugbetaald als een bestelling in zijn geheel geretourneerd wordt. Als je een gedeelte van de bestelling houdt of niet kan retourneren worden de verzendkosten niet terugbetaald.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat, ongebruikt en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product goed voordat je inpakt en als retour aanmeldt.

Je kunt je retour aanmelden via het formulier op de volgende pagina: https://paellasnl.shipping-portal.com/rp/.

Wat moet ik doen om een product te retourneren?

  1. Meld je retour aan via het online retourformulier.
  2. Pak het goed en stevig in, het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk. Heb je de originele verpakking niet meer? Pak het product dan zo goed mogelijk zelf in. Bij ontvangst bekijken we de staat van het product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
  3. Verwijder het oude verzendetiket van de verpakking, of plak het retour etiket er overheen zodat voor de vervoerder duidelijk is waar het pakket heen moet.
  4. Print het verzendlabel uit en plak het op de verpakking.
  5. Stuur het pakketje terug via een DPD Parcelshop of een PostNL Servicepunt bij jou in de buurt.

Hoe moet ik het product inpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Pak het product dan zo goed mogelijk zelf in. Bij ontvangst bekijken we de staat van het product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Hoe snel wordt ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 3 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe meld ik online mijn retour aan?

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

Waar kan ik een klacht melden?

Wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze dienstverlening op peil te houden. Mocht je onverhoopt een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan verzoeken wij je om ons te informeren. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mocht de klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vragen, wordt je hiervan door ons binnen 14 dagen op de hoogte gebracht.

De klacht kun je per e-mail of via het contactformulier aan ons doorgeven:

Winkelwagen