Retourneren en Klachten

Let op! Momenteel ervaren wij grote drukte bij PostNL. Hierdoor kan je bestelling later arriveren dan gepland! Meer informatie…

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, het product kosteloos retourneren en je geld terugkrijgen.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat, ongebruikt en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product goed voordat je inpakt en als retour aanmeldt.

Let op! Levensmiddelen zoals paella rijst, kruiden en olie kunnen niet geretourneerd worden.

Je kunt je retour aanmelden via het formulier op de volgende pagina: https://paellasnl.shipping-portal.com/rp/.

Wat moet ik doen om een product te retourneren?

  1. Meld je retour aan via het online retourformulier.
  2. Pak het goed en stevig in, het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk. Heb je de originele verpakking niet meer? Pak het product dan zo goed mogelijk zelf in. Bij ontvangst bekijken we de staat van het product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
  3. Verwijder het oude verzendetiket van de verpakking, of plak het retour etiket er overheen zodat voor de vervoerder duidelijk is waar het pakket heen moet.
  4. Print het verzendlabel uit en plak het op de verpakking.
  5. Stuur het pakketje gratis terug via een PostNL-punt bij jou in de buurt.

Hoe moet ik het product inpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Pak het product dan zo goed mogelijk zelf in. Bij ontvangst bekijken we de staat van het product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Hoe snel wordt ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 3 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe meld ik online mijn retour aan?

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

Waar kan ik een klacht melden?

Wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze dienstverlening op peil te houden. Mocht je onverhoopt een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan verzoeken wij je om ons te informeren. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mocht de klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vragen, wordt je hiervan door ons binnen 14 dagen op de hoogte gebracht.

De klacht kun je per e-mail of via het contactformulier aan ons doorgeven:

Scroll naar top