Home / Verzending en Bezorging

Verzending en Bezorging

Let op! In verband met vakantie kunnen wij van vrijdag 9 juli (16:00 uur) tot en met zondag 25 juli geen bestellingen verzenden.

Bestellingen tijdens deze periode worden op maandag 26 juli verzonden.

Verzendkosten

De verzendkosten voor Nederland bedragen € 4,95 en voor België € 6,95.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen er alles aan jouw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Alle artikelen die je in onze webshop ziet zijn momenteel op voorraad en worden binnen 48 uur verzonden.

Over het algemeen wordt een bestelling één tot twee dagen later afgeleverd. In verband met extreme drukte bij de bezorgdiensten en de geldende corona maatregelen kan het een enkele keer gebeuren dat een pakket langer onderweg is.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Voor de verzending van bestellingen werken wij samen met PostNL en DPD. Bestellingen worden als pakket verzonden naar het opgegeven afleveradres of servicepunt. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een e-mail met een Track & Trace link waarmee je het pakket online kunt volgen.

Ben je niet thuis op het moment van bezorging? Dan levert de bezorger het pakket bij de buren af. Lukt dit niet, dan wordt het pakket afgegeven bij een servicepunt bij jou in de buurt. Je kan het pakket daar vanaf de volgende werkdag afhalen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, in het bestelproces is het mogelijk om een ander afleveradres in te vullen of een servicepunt te selecteren.

Wat is de status van mijn bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je een Track & Trace link. Hiermee kun je het pakket online volgen. Heb je vragen over de status of bezorging van je pakket, neem dan contact met ons op via info@paellas.nl.

Winkelwagen