Bestelling Vertraagd?

Wij vragen je onderstaande informatie goed door te lezen, alvorens contact op te nemen: 

De situatie met betrekking tot het Coronavirus leidt tot een ongekende hoeveelheid online bestellingen en te verwerken pakketten bij de verschillende vervoerders.

Ook onze vervoerder, PostNL, loopt tegen een enorme stroom pakketjes aan. Door de huidige RIVM-richtlijnen kan PostNL minder pakketten per dag sorteren en bezorgen, terwijl het aantal aangeboden pakketten juist toeneemt. Deze situatie zorgt ervoor dat er vertragingen in het verwerkingsproces bij PostNL ontstaan waar wij geen invloed op hebben.

De huidige levertijd is op dit moment 2-4 werkdagen. Wanneer je bestelling door ons verwerkt is ontvang je van een e-mail met een Track & Trace-code waarmee je de status van de levering kunt volgen.

Vanuit onze kant zorgen wij dat alle bestellingen zo spoedig mogelijk verwerkt worden en aangeboden worden bij PostNL.

Onze excuses voor het ongemak



Volg ons op social media:
Delen met een vriend