Home / Bestelling Vertraagd?

Bestelling Vertraagd?

Wij vragen je onderstaande informatie goed door te lezen, alvorens contact op te nemen: 

De situatie met betrekking tot het Coronavirus en de grote hoeveelheid online bestellingen tijdens feestdagen en bijzondere gelegenheden, leidt tot extra drukte en langere verwerkingstijden bij de verschillende vervoerders.

Ook onze vervoerder, PostNL, loopt in deze perioden tegen een enorme stroom pakketjes aan. Door de RIVM-richtlijnen kan PostNL minder pakketten per dag sorteren en bezorgen, terwijl het aantal aangeboden pakketten juist fors toegenomen is. Deze situatie zorgt ervoor dat er vertragingen in het verwerkingsproces bij PostNL kunnen ontstaan waar wij geen invloed op hebben.

Alhoewel verreweg de meeste bestellingen binnen één á twee werkdagen bezorgd worden, kan de levertijd op drukke momenten onverwachts oplopen. Wanneer je bestelling door ons verwerkt is ontvang je van een e-mail met een Track & Trace code zodat je de status van de levering op ieder moment kunt volgen.

Tevens zorgen wij dat alle bestellingen zo spoedig mogelijk verwerkt worden en bij PostNL aangeboden worden.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Delen met een vriend